TheRpattzRobertPattinson.blogspot.fr | The RPattz Club
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


The RPattz Club, Forum du site Therpattzrobertpattinson.blogspot.fr
 
Accueilhttp://therpattzrobertpattinson.blogspot.fr/Dernières imagesS'enregistrerConnexion
-50%
Le deal à ne pas rater :
Ampli Home Cinema Denon AVR-X1700H à 399€
399 € 799 €
Voir le deal

 

 [Remember me] Revue de presse

Aller en bas 
+23
Jel
babe
Lorraine
lilipucia
alex007
Alice
Valy
ally49
belladeludo
Lentille
vavounette
dashka75
Patty
Edlowin
Sabine
Maudella
CAMILLE64
nanie
WhateverYouSay...
nicolisandra
cerise
ptiteaurel
admin
27 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Suivant
AuteurMessage
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice
ptiteaurel


Nombre de messages : 38566
Date d'inscription : 13/03/2009
Age : 44
Localisation : Arras

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Ven 26 Fév - 17:46

Valeriane a écrit:


de plus ça a l'air de quoi leur news où elles avouent ne quasi rien savoir du film. [Remember me] Revue de presse - Page 5 598790 ça fait super pro entre elles qui ne savent rien et fsummit qui invitent des personnes qui ne sont même pas au courant Evil or Very Mad

Ca les décribilise totalement mais apparemment fsummit s'en fiche . Ils veulent juste faire semblant de convier les fans mais comme tu dis , il aurait fallu inviter des sites sur Rob pas ceux sur la saga. Bonjour le cataloguage. Ou alors la stratégie de fsummit c'est justement de faire appel aux fans de la saga pour booster le box office du film [Remember me] Revue de presse - Page 5 23382
Revenir en haut Aller en bas
admin
Administratrice
Administratrice
avatar


Nombre de messages : 16344
Date d'inscription : 12/03/2009

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Ven 26 Fév - 17:50

ptiteaurel a écrit:
Ou alors la stratégie de fsummit c'est justement de faire appel aux fans de la saga pour booster le box office du film [Remember me] Revue de presse - Page 5 23382

ça c'est une évidence ! cf le trailer d'Eclipse dans les BA avant Remember Me prévu lors des séances. Mais bon les sites sur Rob sont tout autant consultés que ceux sur Twilight maintenant
Revenir en haut Aller en bas
http://www.rpattzrobertpattinson.com
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice
ptiteaurel


Nombre de messages : 38566
Date d'inscription : 13/03/2009
Age : 44
Localisation : Arras

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Ven 26 Fév - 17:52

Et puis le cantonner à ce rôle de Twilight , ça leur permet de conserver sa " fanbase" d'ados lol!
Revenir en haut Aller en bas
admin
Administratrice
Administratrice
avatar


Nombre de messages : 16344
Date d'inscription : 12/03/2009

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Sam 27 Fév - 9:13

"Ask Emilie" - Emilie de Ravin talks about Rob

What does “Remember Me” have that makes it different from common romantic stories?

The characters are so beautifully unique and their relationships break the norm. It’s a reality driven piece that depicts so many parts of a relationship. Not just Ally and Tyler’s but their relationship with their families and in turn, how that effects them.

What was it like to work with co-star Robert Pattinson? Did you spend time getting to know each other before filming or during to create chemistry?

We had a really great time working together. Instead of just doing a scene and reading your lines, it felt like I was just reacting to him and the situation which made it feel very natural and un-forced. Probably the case because not only did we get along really well- we made a point of being on the same page as each other to do with our characters' relationship. Not reading over and over scenes, but more talking about them and our characters and finding moments one or both of us hadn't noticed before. I think really getting to know someone helps a lot with having believable chemistry on-screen.

Other than the Ally/Tyler relationship, which do you think is the best relationship in the film and why?

Ruby and Rob who play Caroline and Tyler-They had such a great chemistry together. Even though there's a big age difference between the characters they have such an adult relationship. Tyler could not be more caring and protective of Caroline and goes to great lengths to try and make her father understand and be there for her.

source : facebook remember me via spunk-ransom.com
Revenir en haut Aller en bas
http://www.rpattzrobertpattinson.com
admin
Administratrice
Administratrice
avatar


Nombre de messages : 16344
Date d'inscription : 12/03/2009

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Sam 27 Fév - 10:54

Traduction

En quoi Remember Me est il différent des autres histoires romantiques ?

Les personnages sont merveilleusement uniques et leurs relations cassent la norme. Il y a plusieurs choses qui illustrent de nombreux aspects de la relation. Pas seulement entre Ally et Tyler, mais leur relation avec leurs familles et leur entourage, l'incidence que cela a sur eux.

Comment était-ce de travailler avec Robert Pattinson ? Avez-vous passé du temps à faire connaissance avant ou pendant le tournage pour créer l'alchimie ?

Ca a été vraiment formidable de travailler ensemble. Au lieu de faire juste une scène et de lire le texte, c'était comme si je devais seulement réagir vis à vis de lui et à la situation, ce qui qui donnait une impression très naturelle et non-forcée. Sûrement parce que non seulement nous nous entendons très bien mais aussi parce que nous avions la même vision de la relation de nos personnages. Ne pas répéter encore et encore les scènes, mais plutôt échanger sur la relation et sur nos personnages et découvrir un ou deux aspects sur eux que nous n'avions pas remarqués auparavant. Je pense que cela aide beaucoup pour ensuite rendre l'alchimie crédible à l'écran.

Mise à part celle entre Ally et Tyler, qu'elle est, selon vous, la meilleure relation du film et pourquoi ?

Ruby et Rob que jouent Caroline et Tyler, ils ont eu une très bonne alchimie ensemble. Même si il y a une grande différence d'âge entre les deux personnages, ils ont vraiment une relation adulte. Tyler ne peut pas être plus attentionné et protecteur vis à vis de Caroline et il ne recule devant rien pour essayer de faire comprendre à son père qu'il doit être là pour elle.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.rpattzrobertpattinson.com
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice
ptiteaurel


Nombre de messages : 38566
Date d'inscription : 13/03/2009
Age : 44
Localisation : Arras

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Sam 27 Fév - 14:58

[Remember me] Revue de presse - Page 5 737819 Valériane
Revenir en haut Aller en bas
admin
Administratrice
Administratrice
avatar


Nombre de messages : 16344
Date d'inscription : 12/03/2009

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Dim 28 Fév - 7:16

twitters du press junket

Citation :
@katespencer Just interviewed Robert Pattinson. Sweet, soft spoken, and hair in full effect. The room melted. #fb

"Je viens juste d'interviewer Robert Pattinson. Adorable, parlant doucement et l'effet cheveux intact. L'assistance a fondu".

Citation :
@BreanneNYC: I can officially confirm that Robert Pattinson messes with his hair even more than imagined. I know you're swooning.

"Je peux confirmer officiellement que Robert Pattinson passe la main dans ses cheveux encore plus qu'on ne peut l'imaginer. Je sais que vous vous êtes évanouies."

Citation :
@laurenkaye I've now witnessed Robert Pattinson run his hand through his hair in person. And his giggle made my heart skip a beat.

"Je suis maintenant témoin que Robert Pattinson passe sa main dans ses cheveux. Et son rire a fait tressaillir mon coeur."

Citation :
@mikeavila: I'm willing to bet my intv with Robert Pattinson was the only one he did all day where Rocky Balboa was mentioned more than Twilight.

"Je suis prête à parier que mon interview avec Robert Pattinson a été la seule qu'il a fait aujourd'hui où Rocky Balboa a été plus mentionné que Twilight"

Citation :
@mikeavila: In fact, the T word was not mentioned once in my chat with him. And I'm strangely pleased with myself for that.

"En fait le mot Twilight n'a pas été mentionné une seule fois lors de mon entretien avec lui. Et étrangement je suis contente de moi pour ça."

Citation :
@mikeavila: Pattinson talked about playing a normal guy (for once) in Remember Me, boxing movies, playing a Comanche in his next film, and...Asked me if I culd set him up w/a nice girl who hangs out on Twitter. Any1 interested??

"Pattinson a parlé du fait d'interpréter un gars normal (pour une fois) dans Remember Me, des films sur la boxe, du fait d'interpréter un comanche dans son prochain film et il m'a demandé si je pouvais lui trouver une fille sympa qui traine sur twitter. Quelqu'un d'intéressé ?"

Citation :
@rosamund_
Today, in a hotel room, RPattz told me he wants a long, happy marriage like his parents (lovely moment ruined by three watching publicists).

"Aujourd'hui, dans une chambre d'hôtel, RPattz m'a dit qu'il veut un long et heureux mariage comme ses parents (un joli moment gâché par 3 attachés de presse)"

Citation :
@katespencer
1 more RPattz moment:joked that he researched NYC by going 2 a bar.Made entire room laugh.Also said he got used 2 pap/fan mobs.

"un autre moment RPPatz : il a plaisanté en affirmant qu'il avait fait ses recherches sur la ville de NY en allant dans un bar. Il a fait rire toute la salle. Il a également dit qu'il s'est habitué à la foule de paparazzis et de fans."


Dernière édition par Valeriane le Dim 28 Fév - 11:38, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://www.rpattzrobertpattinson.com
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice
ptiteaurel


Nombre de messages : 38566
Date d'inscription : 13/03/2009
Age : 44
Localisation : Arras

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Dim 28 Fév - 11:37

Citation :
Citation:
@katespencer
1 more RPattz moment:joked that he researched NYC by going 2 a bar.Made entire room laugh.Also said he got used 2 pap/fan mobs.



"un autre moment RPPatz : il a plaisanté sur le fait qu'il cherchait un bar à NYC. Il a fait rire toute la salle. Il a également dit qu'il s'est habitué à la foule de paparazzis et de fans."

En fait ce n'est pas qu'il cherchait un bar à NY mais " Il a plaisanté en affirmant qu'il avait fait ses recherches sur la ville de NY en allant dans un bar" Wink
Revenir en haut Aller en bas
admin
Administratrice
Administratrice
avatar


Nombre de messages : 16344
Date d'inscription : 12/03/2009

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Dim 28 Fév - 11:38

j'ai tout compris de travers lol!
Revenir en haut Aller en bas
http://www.rpattzrobertpattinson.com
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice
ptiteaurel


Nombre de messages : 38566
Date d'inscription : 13/03/2009
Age : 44
Localisation : Arras

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Dim 28 Fév - 11:39

C'est pas grave Wink
Revenir en haut Aller en bas
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice
ptiteaurel


Nombre de messages : 38566
Date d'inscription : 13/03/2009
Age : 44
Localisation : Arras

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Dim 28 Fév - 19:00

Citation :
@patrickstoner: I asked Rob if he ad trouble finding the insecurity needed for role; he said, "Oh, Pat, I think I'm 95 % insecure.

J'ai demandé à Rob s'il ce fut difficile pour lui de trouver le manque de confiance qu'il devait exprimer pour son rôle . Il a répondu " Oh Patrick, je pense que 95% du temps je manque de confiance"

lol!
Revenir en haut Aller en bas
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice
ptiteaurel


Nombre de messages : 38566
Date d'inscription : 13/03/2009
Age : 44
Localisation : Arras

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Dim 28 Fév - 19:55

Citation :
patrickstoner Rob Pattinson's costar (Remember Me), Emily de Raven, says the paparzzi were so intrusive on location that they created a shell around them

Emilie dit que les paparazzi étaient tellement là sur le tournage qu'ils ont créé une bulle autour de nous
Revenir en haut Aller en bas
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice
ptiteaurel


Nombre de messages : 38566
Date d'inscription : 13/03/2009
Age : 44
Localisation : Arras

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Dim 28 Fév - 20:17

Citation :
Manny The Movie Guy Had great interviews with REMEMBER ME folks...Robert Pattinson is a sweetheart...for risk of sounding like a tween but he's adorable...soft hands Smile Pierce Brosnan is also very sweet...and the film is a love story with far deeper consequences...I can't reveal the all important plot twist...I don't want to ruin it for y'all

J'ai fait de super interviews avec les acteurs de RM... Robert Pattinson est adorable.... au risque de passer pour une ado il est vraiment adorable.... il a des mains si douces Smile Pierce Brosnan est aussi adorable.... et le film est une histoire d'amour aux conséquences plus profondes.... je ne peux rien dire sans révéler l'intrigue.... je ne veux pas vous gâcher la surprise.
Revenir en haut Aller en bas
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice
ptiteaurel


Nombre de messages : 38566
Date d'inscription : 13/03/2009
Age : 44
Localisation : Arras

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Dim 28 Fév - 20:19

Citation :
patrickstoner Brosnan says the conflict scenes with Pattinson in Remember Me were carefully pre-prepared so they could do them in short takes. #r-patz

Brosnan dit que les scènes de conflit avec Pattinson dans Remember Me furent préparées avec soin afin que les prises soient brèves
Revenir en haut Aller en bas
Sabine
Co-Webmastrice/Modote
Co-Webmastrice/Modote
Sabine


Nombre de messages : 11161
Date d'inscription : 25/05/2009
Age : 37

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Lun 1 Mar - 0:44

D'autres tweet de journalistes lors du 2ème jour du press junket :

De @iamBenLyons

Citation :
- yeah I have interviewed him many times over the years...nice dude and seems to handle the "crazy" part of his job just fine...

- Rob told me if he could visit any country in the world that he hasn't been to, it would be Fiji...and that he reads his fan mail!

De @andreamineocnn

Citation :
- R #Patz just walked by his hair was sticking straight up - looked good
- Just out R#Patz so sweet says he hasn't seen any of 'Eclipse' but will be different b/c of director
- R #Patz says there are places he can go to sort of hide. Says he's happy less stress this year
- R #Patz was wearing a white T & jeans kept running his hands thru his hair it would stick up very cute
- asked R #Patz : tell me something about yourself that fans don't know He couldn't.
- #Patz says really doesn't watch his own work only watched F Moon b/c he wasn't in it alot
- Before intvu #Patz asked me how I was dealing with all the New York snow. Sweet

De @stayfabulous

Citation :
- Robert was wearing a white t-shirt, jeans ,his hair was perfectly tousled and he kept running his hands thru it during the interview..lovely
- When I asked Robert Pattinson about doing double duty as star and exec producer of #RememberMe & if he's a "good boss". He said...
- He laughed (adorable) ran fingers thru his hair (dreamy) and said..."He didn't fancy himself a proper boss".still laughing (still adorable)

De @SharonFJohnson

Citation :
- I'm about to interview Robert Pattinson for "Remember Me." I don't think we will chat about Kristen Stewart. None of my business.
- I just intv'd Robert Pattinson 4 "Remember Me." He's a fantastic intv. Once he knew I cared about the film he gave me all needed. Nice guy!
- He is very real, smart and yes handsome. RT @jvanr1708: @SharonFJohnson can you please tell me if he is more breathe taking in person?
- Laid back but inquisitve & thoughtful
Revenir en haut Aller en bas
admin
Administratrice
Administratrice
avatar


Nombre de messages : 16344
Date d'inscription : 12/03/2009

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Lun 1 Mar - 3:07

merci sabine [Remember me] Revue de presse - Page 5 285756

Traduction

De @iamBenLyons

- Oui, je l'ai interviewé bien des fois au cours des années ... un gars agréable et il semble gérer le côté «fou» de son travail correctement ...
- Rob m'a dit que s'il pouvait visiter les pays du monde dans lesquels il n'est pas allé, ce serait Fidji ... et qu'il lit son courrier des fans

De @andreamineocnn

- RPatz est arrivé le cheveu en bataille il a l'air d'aller bien
- RPatz, tellement adorable, a dit qu'il n'a pas du tout vu Eclipse, mais que sera différent à cause du changement de réalisateur
- RPatz dit qu'il y a des endroits où il peut aller en s'organisant pour se cacher. Il dit qu'il est heureux et a moins de stress cette année
- RPatz portait un polo blanc et un jean, il n'arrête pas de tripoter ses cheveux. très mignon
- Question à RPatz: dites-moi quelque chose sur vous que les fans ne savent pas. Il ne peut pas.
- Patz dit ne pas regarder vraiment son propre travail. Il a regardé New Moon car il n'est pas beaucoup dans le film.
- Avant l'interview Patz m'a demandé comment je me débrouillais avec toute la neige qu'il y a à New York. Adorable

De @stayfabulous

- Robert portait un t-shirt blanc, un jean, ses cheveux étaient parfaitement ébouriffés et il passait ses mains dedans lors de l'entretien .. charmant
- Lorsque j'ai demandé à Robert Pattinson ce que cela faisait d'être star du film et producteur exécutif de Remember Me et s'il était un bon patron. Il a dit ...
- Il a ri (adorable) en passant ses doigts dans ses cheveux (rêveur) et dit ... "qu'il n'aurait pas envie d'être son propre patron" en riant encore (toujours adorable)

De @SharonFJohnson

- Je suis sur le point d'interviewer Robert Pattinson pour Remember Me. Je ne pense pas que nous allons discuter de Kristen Stewart. Ce ne sont pas mes affaires.
- Je viens d'interviewer Robert Pattinson pour "Remember Me." C'était une interview fantastique. Une fois qu'il a su que je m'intéressais au film, il m'a dit tout ce dont j'avais besoin. Un garçon charmant !
- Il est très authentique, intelligent et oui beau.
- Décontracté mais curieux et réfléchi.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.rpattzrobertpattinson.com
admin
Administratrice
Administratrice
avatar


Nombre de messages : 16344
Date d'inscription : 12/03/2009

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Lun 1 Mar - 3:28

De nouveaux twits

@kelligillespie:

Citation :
Robert Pattinson charming as ever & candid about family, fame & acting. More from interview & video in coming week
"Remember Me" filmmakers say hundreds of fans watching rpattz make movie were more respectful than paparazzi!

@andreamineocnn:

Citation :
#Patz stood up to shake my hand when I walked in the room to interview him. This rarely happens. Tweeted F Moon - was a bit busy 'New Moon'.
R. #Patz .'I don't ever want to have my public persona over-riding the actual work that I'm doing.'

@HotTopicsTV:

Citation :
Rob was super nice as expected... Although it looked like he hasn't washed his hair in days. Haha
here's something you may not know. He said he prob won't be making a record anytime soon while he's doing movies

@ga_brielle:

Citation :
He is adorable. Also incredibly charming!
Rob smelled amazing. lol the BO rumors are false.
Fave Rob moment: He said he did New York accent research for RM by going to local bars. Had the entire room cracking up..including him!
I agree. Rob was very charming and hilarious.


Dernière édition par Valeriane le Lun 1 Mar - 7:58, édité 4 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://www.rpattzrobertpattinson.com
admin
Administratrice
Administratrice
avatar


Nombre de messages : 16344
Date d'inscription : 12/03/2009

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Lun 1 Mar - 9:03

Traduction

@kelligillespie:

- Robert Pattinson charmant comme toujours et franc. Sur la famille, la célébrité et le métier d'acteur. Plus d'infos à venir sur l'entretien et vidéo l'entrevue et vidéo dans le courant de la semaine.
- Les réalisateurs de "Remember Me" ont dit que les centaines de fans qui regardaient RPattz sur le tournage étaient plus respectueux que les paparazzis !

@andreamineocnn:

Patz s'est levé pour me serrer la main quand je suis entrée dans la salle pour notre entretien. Cela arrive rarement.
RPatz : "Je ne veux plus que mon personnage public prenne le pas sur le travail que je fais."

@HotTopicsTV:

Rob était super beau comme prévu ... Même s'il semble ne pas s'être lavé les cheveux depuis plusieurs jours.. Haha
Voici quelque chose que vous ne savez peut être pas. Il a dit qu'il ne fera probablement pas de disque tant qu'il fera des films.

@ga_brielle:

Il est adorable et aussi incroyablement charmant!
Rob sentait incroyablement bon. lol les rumeurs sont fausses.
Son moment préféré : Il a dit qu'il a trouvé son accent new yorkais lors de ses recherches pour Remember Me en fréquentant des bars du coin. Toute la salle se tordait de rire... y compris lui !
Rob était vraiment charmant et hilarant.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.rpattzrobertpattinson.com
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice
ptiteaurel


Nombre de messages : 38566
Date d'inscription : 13/03/2009
Age : 44
Localisation : Arras

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Lun 1 Mar - 14:41

Merci pour tous ces tweets. Ils sont tous sous le charme [Remember me] Revue de presse - Page 5 859906
Revenir en haut Aller en bas
admin
Administratrice
Administratrice
avatar


Nombre de messages : 16344
Date d'inscription : 12/03/2009

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Lun 1 Mar - 20:56

My eight minutes with Robert Pattinson

I just recently became a tweeter on Twitter. After walking out of a screening of the new Robert Pattinson film "Remember Me," I tweeted just that. Suddenly my blackberry went into overdrive, and all incoming messages were from new Twitter followers. But really, they were all Robert Pattinson followers. I had no idea just how strong the power of Pattinson was until I witnessed it first hand.

Yesterday I interviewed R. Patz (as his fans affectionately call him) at the Regency Hotel here in New York. He was wearing an army-green jacket, a plain white-T and jeans. What really stood out was his hair. It was sticking straight up on top. It seemed to me that he was unlike most actors with preening stylists in tow. I liked that.

They held me right before it was my turn to go into his room. I could overhear one of the girls on headset saying, "Where are Robert’s lattes? It’s been a while." Soon a tray came up to the room with two metal pitchers.

When I walked into to the room they announced my name and that I was with CNN. Pattinson stood up to shake my hand. This rarely happens at press junkets. Journalists are ushered in and out interview rooms like a revolving door - no one gets up.

I thought Robert looked a little pale, perhaps that’s what was making his green eyes seem so green. He was easy to talk to and relaxed, although through most of the interview his hands were moving. At times they were in his hair - now I understood why it was standing up seemingly on its own. He might have seemed a little sloppy, with his unruly hair and his slouchy T-shirt, but perhaps that is what made him more endearing.

I asked him how he was doing. He didn’t complain; he motioned to the small table nearby which now had his coffee.

He asked me if I was based in New York. I told him that I was.

"That’s cool," he said. "How have you been finding the snow?" he asked in his soft-spoken English accent.

“It’s been okay, manageable.” I answered. I think he started to say "Can’t deal with it," when suddenly we heard someone yell “SPEED."

We both laughed - it was time to start the interview. No time for small talk, there was a cattle drive outside of journalists waiting for their handful of minutes with him.

I asked Pattinson about the film and if he thought it was about love and the fragility of life.

“Sometimes people come into your life like at the right time and you know they achieve, there’s like a purpose they're destined to achieve something. But I don’t know if it’s necessarily about love but it does fix something in either one of them."

"Remember Me" doesn’t have a typical Hollywood ending, and what happens has been leaked on the Internet. I asked him about the way the film ends.

"It’s strange as well as being a sort of tragedy cause also it’s very weirdly uplifting movie as well for a kind of tragic thing."

"What do you do now to have a private life?" I asked. "There is such a spotlight on you now, where do you go to get away from it?"

Pattinson leaned over to take a sip of his coffee. “There are so many places, I mean you have to be asking for it to cause problems for yourself."

He said, "I’ve been shooting in London and it’s the absolute opposite of this. There’s no one around, I mean ever. There’s huge demographics of people who’ve never seen or heard of 'Twilight’ and it’s quite easy to find little pockets where you can like disappear."

"Do you feel like you’re handling it well?" I asked.

"I don’t know yet," Pattinson said with a light laugh. "I’m kind of just working the whole time, so hopefully I’ll just side-step around everything."

It may be difficult for Pattinson to side-step around everything, when he’s at the center of it all.

source : Andrea Mineo pour cnn.com
Revenir en haut Aller en bas
http://www.rpattzrobertpattinson.com
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice
ptiteaurel


Nombre de messages : 38566
Date d'inscription : 13/03/2009
Age : 44
Localisation : Arras

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Lun 1 Mar - 22:20

Mes 8 minutes avec Robert Pattinson

Je suis devenue récémement membre de la communauté Twitter. Après avoir vu le film de Robert Pattinson "Remember Me," j'ai posté un message . Tout à coup mon blackberry a surchauffé , et j'ai eu de nouveaux messages de mes followers sur Twitter . Mais en fait nous sommes tous fans de Robert Pattinson . Je n'avais pas idée de la portée de Pattinson avant d'en être témoin

Hier j'ai interviewé R. Patz (comme les fans l'appellent affectueusement) à l'hôtel Regency de New York. Il portait une veste verte , un simple T shirt blanc et un jean. Ce qui ressortait c'était ses cheveux Ils étaient dressés en l'air . Pour moi , il n'est pas comme les autres acteurs car il se fiche de la mode . J' ai apprécié ça.

Ils m'ont demandé d'attendre avant de me laisser entrer dans la pièce . J'ai entendu une fille sur le plateau demander , "Où sont les café latte de Robert? Ca fait un moment ." rapidement un plateau a fait son apparaition avec deux tasses dessus.

Quand je suis entrée , on a dit mon nom et que je travaillais pour CNN. Pattinson s'est levé pour me serrer la main . Cela arrive rarement lors des press junkets. Les journalistes viennent et sortent de la pièce où se fait l' interview - personne ne se lève .

Je pensais que Robert était un peu pale, c'est peut être pour ça que ses yeux verts semblaient si verts. Ce fut facile de parler avec lui car il était détendu , même si pendant l' interview ses mains tremblaient. Parfois , elles se baladaient dans ses cheveux - maintenant , je comprend mieux pourquoi ses cheveux se dressaient sur sa tête . On aurait pu dire qu'il était débraillé , avec ses cheveux en batailles et son T-shirt, mais c'est sans doute ce qui le rendait encore plus attachant.

Je lui ai demandé comment il allait . Il ne s'est pas plains ; il s'est dirigé vers la petite table où on avait posé son café.

Il m'a demandé si j'étais de New York. Je lui ai répondu oui .

"C'est cool," a t il dit . "Que pensez vous de la neige ?" m'a dit demandé avec son accent anglais si doux

“Ca va , c'est gérable .” je lui ai répondu . Je pense qu'il a dit "Moi je ne gère pas ," quand on a entendu quelqu'un hurler “Dépêchez vous ."

On a tous les deux ri - ce fut le moment de débuter l' interview. Pas le temps de parler de choses anodines , il y avait un tas de journalistes attendant de passer leurs minutes avec lui.

J'ai posé des questions à Pattinson sur le film et s'il pensait que le film traitait de l'amour et de la fragilité de la vie.
Revenir en haut Aller en bas
Maudella
Rob'nubilé
Rob'nubilé
Maudella


Nombre de messages : 249
Date d'inscription : 01/06/2009
Age : 42

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Mar 2 Mar - 3:41

Et ben que des fleurs pour notre Rob ^^
Revenir en haut Aller en bas
admin
Administratrice
Administratrice
avatar


Nombre de messages : 16344
Date d'inscription : 12/03/2009

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Mar 2 Mar - 6:08

Stars Rave About Remember Me

NEW YORK — The mountains of snow piled up on the sidewalks could not keep Robert Pattinson’s fans at bay Monday evening (March 1) at the red-carpet premiere for his romantic drama, “Remember Me.” The screaming masses lined up early and were gifted with a few moments of rabid OME-dom as RPattz ran down the line greeting all those who waited to catch a glimpse of him.

Inside the makeshift press tent at the Paris Theatre in midtown, the energy was no less wild, the screams of folks waiting to talk with Pattinson no less ear-piercing. But the 23-year-old superstar, tired yet amused as ever by the pandemonium, seemed to take it all in stride. While MTV News was chatting with his co-star Emilie de Ravin, Pattinson leaned over and shouted, “Emilie! Emilie! What’s the most fascinating thing about me? Just say it!”

It was that kind of evening, as all involved in “Remember Me” contended with the noisy reality of what it means to have a “Twilight” vampire in your cast. De Ravin and co-stars Pierce Brosnan and Chris Cooper spoke about how this role — in which RPattz plays a rebellious young man who falls for a beautiful girl (De Ravin) — represents a profound evolution for Pattinson as an actor.

“It means growth,” Cooper said of his co-star’s part. “Robert had a big hand as an executive producer in this film. That tells me he’s going to branch out into fields other than acting. He’s got a lot to deal with already, but he’s been able to handle it beautifully.”

De Ravin, who earlier had told MTV News about her instant connection with Pattinson, continued to rave about his skills in front of the camera. “He’s amazing,” she said. “He’s fascinating to watch because he’s so naturally subtle and interesting.”

While the cries from onlookers increased as Pattinson went to greet his fans, Brosnan could only stand back and watch with pride. “This is his night,” he said. “I think this particular piece of drama for him is very significant as a young actor who’s come on the stage in a blinding glare of light and fame. He’s an executive producer on this film, so he’s committed himself to finding good work.”

source : mtv.com
Revenir en haut Aller en bas
http://www.rpattzrobertpattinson.com
admin
Administratrice
Administratrice
avatar


Nombre de messages : 16344
Date d'inscription : 12/03/2009

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Mar 2 Mar - 6:15

Rob Pattinson's Remember Me Costar Kisses, Tells

by Marc Malkin

Locking lips with Robert Pattinson was just another day at the office for Emilie de Ravin.

"He's a lovely guy," says De Ravin, who costars as Pattinson's love interest in the soon-to-be-released Remember Me. "Nothing felt unnatural or weird."

Luckily, Pattinson was someone the Aussie starlet liked...

"Sometimes those things are awkward, but we get along really well and we're friends," she said. "So everything in that respect then was much easier. It became just a part of the day."

Not so easy was shooting most of the romantic drama on location in New York City. Overzealous Pattinson fans and paparazzi seemed to be everywhere. "Crazy is the word," de Ravin remembered. "It's a little challenging sometimes. We were very accessible to people in Manhattan.

"It's fascinating, though," she continued with a laugh. "I didn't know there were so many women here…You're trying to work out your rehearsal and all these eyes just watching everything you're doing It's like, 'OK, I've just got to focus.'"

And not pay attention to tabloid speculation about their relationship. "I never understood that," de Ravin said. "I never did and I still don't...It's acting. I feel like people should kind of get that."

In Remember Me, Pattinson plays a rebellious son of a wealthy New Yorker who ends up falling in love with Ally (de Ravin), the daughter of a Queens policeman.

Be warned, this is a tearjerker.

De Ravin said, "If you don't cry, there's something wrong with you."

source : eonline.com
Revenir en haut Aller en bas
http://www.rpattzrobertpattinson.com
admin
Administratrice
Administratrice
avatar


Nombre de messages : 16344
Date d'inscription : 12/03/2009

[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1Mar 2 Mar - 9:14

Robert Pattinson’s mom should be “very proud,” says someone who should know

Gossip Cop was fortunate enough to attend the premiere of “Remember Me,” and was truly impressed with Robert Pattinson.

Without giving away the plot points, “Remember Me” is a very emotional film, and Pattinson leads the charge with an incredibly powerful performance.

But Gossip Cop wasn’t the only who felt Pattinson was gripping onscreen. Quite randomly, as we were hanging out talking to a friend from L.A., one of the film’s actors approached a blonde woman standing next to us and began to sing Pattinson’s praises.

That co-star was Kate Burton, who plays the executive assistant to Pattinson’s high-powered father (Pierce Brosnan). And the blonde woman who Burton approached was the star’s real-life mom, Clare Pattinson.

So what did the actress say to Pattinson’s mom?

Burton told Clare Pattinson that she was legendary screen actor Richard Burton’s daughter – whoa! – and that Pattinson is a special actor, and she should be “very proud.”

Among the others in attendance at the post-premiere party were co-stars Brosnan, Emilie de Ravin, Chris Cooper, and yes, Kristen Stewart, who hung out in the same VIP area as Pattinson.

source : gossipcop.com
Revenir en haut Aller en bas
http://www.rpattzrobertpattinson.com
Contenu sponsorisé





[Remember me] Revue de presse - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: [Remember me] Revue de presse   [Remember me] Revue de presse - Page 5 Icon_minitime1

Revenir en haut Aller en bas
 
[Remember me] Revue de presse
Revenir en haut 
Page 5 sur 13Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Suivant
 Sujets similaires
-
» [Presse] La revue de presse de Sydney - Juin 2014
» [Presse]- Revue de Presse du 26 janvier 2011 (Espagne)
» [Presse] La revue de presse de Cannes 2014
» [Presse] Revue de presse (France) du 15.12.2010
» [Presse] Revue de presse (France) au 31.12.2010

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
TheRpattzRobertPattinson.blogspot.fr | The RPattz Club :: Let s talk about RPattz :: Silence... Moteur... And action... :: Filmographie :: Remember me-
Sauter vers: